Wednesday, July 29, 2009

today was really a memorable day. the first time i really felt like blogging after meeting so many frens. alright, morning was badminton session with anto, ch and kiwi yeah and anto was too good for us! then me and him went to fetch shermaine for lunch at ah yat seafood restaurant for the cheap and delicious dim sum. we also had drunken prawns and everything was at 50% off! really cheap and we ate as though it was a buffet and had to play zhong ji mi ma to clear all the food! gosh!



well, then went to meet swee keat for dinner which was really memorable! and i shall blog in chinese from here as i find chi more expressive.

好的。当我们在 sushi tei 吃晚餐时,聊了很多。 聊起了这近两年来彼此所经历过的事情与以往在德明时的事。说着说着,我突然发现一切并没有改变,彼此的友情还是依旧不变。心里有一股暖意,好温馨。是我在伦敦时所无法体会到的感觉。当时的我感触良多。因为分隔了两年,这段友谊并没淡化,我深受感动。说话时,偶尔也含着泪。我发现这也许是我第一次这么珍惜跟朋友说话的每分每秒。也许不是第一次,但并不频繁。谢谢你的这份友谊,我真的非常珍惜,因为我知道不管是十年或十二十年,这段友谊依然如旧不变!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home